maandag, augustus 04, 2008

Del.icio.us = Heerlijk

Wowww! De Social Bookmarking site Del.icio.us van Yahoo heeft een significante restyle ondergaan..en het werkt geweldig en het ziet er top uit. Bij vlagen maak ik er gebruik van....maar ik ga 'm nu vaker gebruiken. Het doet mij goed dat ondanks de dreigende overnameperikelen (door Microsoft: Microhoo), het gerommel in de top (veel belangrijke mensen hebben Yahoo verlaten) en de druk op de financiele resultaten, Yahoo blijft investeren in haar paradepaardjes (waaronder ook Flickr). Ik blijf geloven in de strategie van Yahoo; the web is social (not only mathematic).

2 Comments:

At augustus 05, 2008, Anonymous Bjorn Franke said...

Ik gebruik Delicious sinds kort ook weer. Al was het alleen al omdat ik nu niet meer hoef uit te vogelen waar de puntjes in Delicious moeten komen. :)

 
At augustus 05, 2008, Blogger Folkert Ringnalda said...

@ bjorn franke
Heee, dat was me nog niet eens opgevallen!! (dat heb je met ge-bookmarkte sites)

 

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home